2014年1月10日星期五

18.洒嬌九句

無堅不摧,洒嬌九句 留神GG不要用,可則後果自負。
我短您:

Just this once. I'll never ask again.
就這麼一次。我不會再這樣请求了。
I'll make it up to you.
我會報答你的。

I'll give you a massage if you...
假如你……我就幫你推拿。

你欠我:
You never...for me.
你皆不幫我……。

If you loved me, you would...
假如你愛我,你便會……。

偺倆搏情感:

(kids) I'll be your best friend if you...
(adults) I'd love you forever if you
(小孩用)假如你……我就跟你好。
(成人用)若是你……我就永遠愛你。

雞皮疙瘩失落滿天:

Pretty please with sugar on top!
奉求你最好了!

Oh, come on!
哎唷,委托啦!

Don't be so mean.
不要這麼兇嘛。

没有评论:

发表评论